  • Data: 2017-04-25 11:47:14
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 11:23:33 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >I teraz pokaz mi firme, ktora bedzie trzymala te piecset
    > nozy na polce, chociaz po jednym, by w sezonie sprzedac moze dwadziescia.

    Aż tak złe nie jest
    Vander DCM1668A
    http://cokupic.pl/produkt/Vander-Kosiarka-spalinowa-
    DCM1668A

    kilka lat temu kupiona w lokalnym składzie budowlanym. Aktualnie już pewnie nie
    kupisz(bynajmniej pod ta marką/nazwą)
    Obawiałem się ze nie dostane części, w lokalnych serwisach nawet nie chcieli próbować
    naprawy
    Zdesperowany zrobiłem to od czego powinienem zacząć czyli napisałem meila do
    dystrybutora/importera, przysłał serwisówkę i po nr części zamówiłem co tam
    potrzebowałem- nóż, rączka od podnoszenia, grzebień regulacji wysokości.
    Ceny spokojnie akceptowalne
    Ale już kosiarka niby znanej firmy ALKO model classic nr na tą chwilę nie pamiętam
    Kosiarka elektryczna przerdzewiała sprężyna która jest w mechanizmie regulacji
    wysokości. W lokalnym niby "autoryzowanym" serwisie ALKo takiej sprężyny nie
    potrafili mi sprowadzić