  • Data: 2017-04-25 11:23:30
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-25 o 09:40, Kris pisze:

    > Na to też reguły nie ma

    Na nic nie ma reguly tak naprawde. Roznica polega na tym, ze do
    markowych jestes w stanie wybrac cos z katalogu serwisowego i zamowic
    konkretna rzecz. Do innych to ja mam np. katalog nozy kosiarkowych, w
    ktorym jest jakies dwadziescia stron a na nich po dwadziescia piec
    roznych nozy. I teraz pokaz mi firme, ktora bedzie trzymala te piecset
    nozy na polce, chociaz po jednym, by w sezonie sprzedac moze dwadziescia.

    Pozdro.. TK