    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompa od myjki
    Date: Tue, 25 Apr 2017 13:11:28 +0200
    <f...@g...com>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <ocj7u9$i96$2@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <58fc6df1$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <odj4uf$8i8$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <odn4ij$556$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>

    W dniu 2017-04-25 o 11:47, Kris pisze:

    > Aż tak złe nie jest
    > Vander DCM1668A
    > http://cokupic.pl/produkt/Vander-Kosiarka-spalinowa-
    DCM1668A

    > kilka lat temu kupiona w lokalnym składzie budowlanym. Aktualnie już pewnie nie
    kupisz(bynajmniej pod ta marką/nazwą)
    > Obawiałem się ze nie dostane części, w lokalnych serwisach nawet nie chcieli
    próbować naprawy
    > Zdesperowany zrobiłem to od czego powinienem zacząć czyli napisałem meila do
    dystrybutora/importera, przysłał serwisówkę i po nr części zamówiłem co tam
    potrzebowałem- nóż, rączka od podnoszenia, grzebień regulacji wysokości.
    > Ceny spokojnie akceptowalne
    > Ale już kosiarka niby znanej firmy ALKO model classic nr na tą chwilę nie pamiętam
    > Kosiarka elektryczna przerdzewiała sprężyna która jest w mechanizmie regulacji
    wysokości. W lokalnym niby "autoryzowanym" serwisie ALKo takiej sprężyny nie
    potrafili mi sprowadzić

    Kris, ja nie mowie, ze nie ma w ogole. Mowie, ze jest problem.
    Rok, dwa lata temu Nomi sprzedawalo kosiarki NAC. No i kiedy pokonczyly
    sie noze, okazalo sie, ze nozy nie ma. Nie wiem czy do wszystkich
    modeli, ale nie jeden problem mial. Zamowic pewnie sie, ale trawa rosnie
    a realizacja i szukanie trwa. Inna sprawa, ze do kosiarki Stiga jakiejs
    linki w sezonie nie mozna bylo zalatwic, bo na magazynach nie maja ani
    sztuki. No ale zeby ktos do jakiejs Hondy, czy Vikinga nie mogl noza
    kupic to nie slyszalem.

    Pozdro.. TK