  • Data: 2009-01-11 16:51:13
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne, bo u mnie działa na 10 km.

    bo masz do tego specjalne anteny a do tego te dwie anteny sie "widza" ? :)
    ja mialem linku po 30 km na radiowce.

    ale jak bys nie zrozumial to mowimy tutaj o mieszkaniu gdzie masz jakiegos
    AP i na okolo jakies kompy z WiFi.
    czesto przy takim rozwiazaniu 10-15m do AP nie masz juz prawie wogole
    zasiegu.
    jedyne rozwiazanie sensowne to jest standard N ktory juz ma o wiele lepsze
    pokrycie, chociaz predkosci dalej niewielkie.

    --
    pzdr
    piotrek