  • Data: 2009-09-09 20:08:44
    Temat: Re: Porotherm czy mega-max ????
    Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie tak.

    a ja twierdze ze wlasnie tak tylko nikt nie potrafi tego przelknac :)

    >Ludziom zawsze za drogo.

    a jak nie za drogo to dupiato itd itd itd
    stare powiedzenie mowi
    jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil :)

    > Hehe.. Myslalem raczej w druga strone. :-))

    phi .... a gdzie uciecha dla ciala :):)

    > Bzdura totalna. Ytong jest za drogi zeby bawic sie w takie fanaberie,
    > kompletne pomieszanie z poplataniem kupowac z zalozenia wystarczajaco cieply
    > material po to by go ocieplac jeszcze raz.
    no o tym pisalem

    > Ytong z tego co wiem, a nim tez sie na poczatku interesowalem tez spokojnie
    > rok moze stacbez tynku. Mojego tescia dom z suporeksu stoi ponad 20 lat bez
    > tynku i jakos sciany sie nie sypia. Ale to ekstremalny przypadek nie tylko
    > domu, wiec nikomu nie polecam.

    e no przestan , to tesciowa :):):)

    swoja droga wlasnie wertuje strony z phorotermem , Jopkowym poromurem
    i wpadlo mi do glowy pytanie ile byla by sciana "sprawniejsza"
    termicznie gdyby przy ciagnieciu muru z takiego porothermu kazda z cel
    pustaka najzwyczajniej w swiecie pianka poliuretanowa zapiankowac ?????
    gupi pomysl ????? eeeeee mam akurat pianki na kartony za friko i sobie
    glosno mysle :):):):)
    powaznie wzrosnie wspoczynnik przenikalnosci takiego pustaka ????
    calkiem powaznie pytam ????

    > Pozdro.. TK

    mayky