  • Data: 2009-09-09 19:33:47
    Temat: Re: Porotherm czy mega-max ????
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:h88ndb$1r0l$1@alfa.ceti.pl...

    > nie ma rzeczy za drogich sa tylko takie na ktore nas nie stac :):):)

    To nie tak. Ludziom zawsze za drogo. Kup mlot za 4 tys do ktorego grot na
    dwa razy kosztuje 60zl i 120zl za dobe to duzo. No niby nie malo ale jakos
    chetnych brak do kupowania sobie tego na jeden raz a robote chce sie miec
    zrobiona szybko. Mozna tez kuc z za ucha mlotkiem i przecinakiem ze trzy
    dni, ale to panie dlugo i opusc pan. :-)

    > a to sory , nie pomyslalem ze mozna dwie flaszki mniej i zestaw gratis
    > wtedy wychodzi :)

    Hehe.. Myslalem raczej w druga strone. :-))

    > No bo wszedzie gdzie sie czyta bez sensem jest jak pisza ( I CHYBA
    > SLUSZNIE ) postawic np z Ytonga a potem ocieplac , poza tym jak

    Bzdura totalna. Ytong jest za drogi zeby bawic sie w takie fanaberie,
    kompletne pomieszanie z poplataniem kupowac z zalozenia wystarczajaco cieply
    material po to by go ocieplac jeszcze raz.

    > wspomnialem tynkowanie i ocieplenie planuje pozniej

    Ytong z tego co wiem, a nim tez sie na poczatku interesowalem tez spokojnie
    rok moze stacbez tynku. Mojego tescia dom z suporeksu stoi ponad 20 lat bez
    tynku i jakos sciany sie nie sypia. Ale to ekstremalny przypadek nie tylko
    domu, wiec nikomu nie polecam.

    Pozdro.. TK