  • Data: 2010-12-31 13:12:35
    Temat: Re: Posadzka w nieogrzewanej piwnicy
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Tom" <t...@i...eu> wrote in message
    news:ifket3$bd7$1@usenet.news.interia.pl...

    > Chcialbym ocieplić sufit piwnicy. I nie wiem jaki kupić styropian (
    > przepuszczalność pary wodnej ) - poniewaz mam metlik w glowie, po
    > przeczytaniu archiwum o skraplaniu się

    W nieogrzewanej lub słabo ogrzewanej piwnicy dajesz styropian klejony
    szczelnie, na grzebień, po całej powierzchni i na styropian dajesz siatkę
    zatopioną w kleju, a następnie tynk akrylowy.
    Wszystko prawidłowo.
    Tylko sam sufit nie wystarczy. trzeba jeszcze zejść trochę po ścianach z tym
    styropianem, bo będzie przewodzić murem. Lepiej do podłogi obkleić.