  • Data: 2009-09-28 14:25:11
    Temat: Re: Posadzki epoksydowe
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy czasem nie jest tak, że wylewka najpierw musi dobrze wyschnąć.
    >..... ze speców, że dopiero po roku jak dobrze beton wyschnie (pozbędzie
    >się wilgoci) która pozostawiona wewnątrz nie będzie miała którędy uciec bo
    >farba tworzy dość skuteczną zaporę dla wilgoci, a jak to zacznie w zimie
    >mrozić to efekty mogą być właśnie takie jak piszesz: odchodzenie płatami

    > Ariusz
    ----------------
    Witam
    Słuszna uwaga.
    W moim przypadku wylewki robione co prawda stosunkowo niedawno bo w maju ale
    wygladają na zupełnie suche.
    Od czasu kiedy przestałem polewać wodą , tydzień po ich zrobieniu , nastepny
    tydzień stały w zamknięciu, a później były intensywnie wietrzone, tzn
    przeciagi hulają aż do dziś że "łeb z kołnierzem urywa".
    Przeprowadziłem kilka razy test o którym Koledzy pisali tu na grupie,
    przykleiłem arusz ok 1 m kw folii i .... nic żadnych kropel na folii, żadnej
    wilgoci na betonie, znaczy wysłcha.

    Pozdrawiam
    Jarek