  • Data: 2009-08-03 19:50:55
    Temat: Re: Posadzkowe przemyslenia, dlugie niestety.
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Piszac o peknieciu mam na mysli ryse ledwie zauwazalna na razie. Widac ja
    > lepiej przy scianach, w srodku dlugosci pekniecia jest niemal niezauwazalna,
    > ale jest. Ciekaw jestem u ilu ludzi pekaja niekontrolowanie posadzki a oni o
    > tym nic nie wiedza, bo przyklejone wczesniej plytki. Nie zdziwil bym sie,
    > gdyby to procentowy spory udzial.
    Pewnie tak, moze tak jak Kris nie polewają i beton wtedy słabszy i
    wolniej wiąze to i tak skurczy nie widać.

    Te posadzki sa bezpieczne w malych
    > pomiszczeniach i duzych, ale regularnych i zblizonych ksztaltem do kwadratu.
    > W innych przypadkach kiepsko to widze.
    Zagadza się, mam korytarz niedługi ale było lekkie załamanie na schody i
    tam pękło na pół.

    Jak juz pisalem wg. wszelkich znakow
    > na niebie ta wylewka nie powinna tam peknac, inaczej dal bym tam profil
    > dylatacyjny do czego i tak wszystko przygotowalem, poczynajac od
    > rozplanowania petli. Na tamten moment bylem pewny ze jest dobrze. Dylatacje
    > wykonczeniowo wcale takie fajne nie sa. Docinka plytek i sterczenie
    > krawedzi.Dla plytek lepiej ich unikac, no ale sie nie da.

    > Pamietam, pamietam. Miedzy przejsciem do kotlowni a jadalniokuchnia mam
    > roznice poziomow w progu ok. pol centymetra, nie ciekawie to wyglada.
    Kup sobie na allegro tarczę diamentową do szlifowania( wyglada jak
    stożek), zakłada się ją na szlifierkę wysokobrotową, daje ona czadu
    ostro trzeba uważać aby krzywdy sobie nie zrobić do tego dobra maska i
    za półgodziny masz wyrównane poziomy :)

    Na
    > szczescie to jedyne takie miejsce, reszta jak narazie jest ok. a chyba
    > wszystko juz peklo. Czekam na gaz juz trzeci miesiac i nie moge uruchomic
    > ogrzewania, nie kleje tez do tego czasu gresu zeby cos gorszego nie wyszlo.
    A ja z koleji nie mogę wentylacji skończyć po kupa innych ważnych robót
    na wczoraj i przez to nie mogę zgłosić gazu do odebrania a jutro kończa
    mi się badania instalacji, znowu będę musiał zabulić za papier :(

    > Zgadza sie co do tej siatki, szczescie ze Ciebie posluchalem. W miejscu rysy
    > nie wyczuwa sie zadnego "klawisza", kompletnie nic jakby byla to nadal byla
    > jednolita plyta.
    Mnie gdzie pękło także nie klawiszuje, siatka to trzyma, nawet rurek nie
    uszkodziło bo woda nie schodzi.

    Tych wlokien to ja mam chyba cos malo skoro Ty widzisz je w
    > betonie. Ja widzialem je tylko w wodzie jak tam je sypali, pozniej sluch po
    > nich zagina i wiecej ich nie widuje, sa bardzo cienkie.
    No u nnie widać takie kłaczki na powierzchni wylewki. Przez to się źle
    ją czyści z np gipsu po szpachlowaniu poddasza.

    --
    -----
    Pozdr