  • Data: 2009-08-02 20:22:57
    Temat: Re: Posadzkowe przemyslenia, dlugie niestety.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h54m24$3ls$1@news.dialog.net.pl...

    > Pocieszę cię, mnie się też w dwóch miejscach zarysowała a w dwóch pękła bo
    > brakowało dylatacji ciała dał wykonawca że nie przewidział, a tam gdzie
    > się zarysowała to były trochę nieregularne kształty, ale poza tym mam ok.

    Piszac o peknieciu mam na mysli ryse ledwie zauwazalna na razie. Widac ja
    lepiej przy scianach, w srodku dlugosci pekniecia jest niemal niezauwazalna,
    ale jest. Ciekaw jestem u ilu ludzi pekaja niekontrolowanie posadzki a oni o
    tym nic nie wiedza, bo przyklejone wczesniej plytki. Nie zdziwil bym sie,
    gdyby to procentowy spory udzial. Te posadzki sa bezpieczne w malych
    pomiszczeniach i duzych, ale regularnych i zblizonych ksztaltem do kwadratu.
    W innych przypadkach kiepsko to widze. Jak juz pisalem wg. wszelkich znakow
    na niebie ta wylewka nie powinna tam peknac, inaczej dal bym tam profil
    dylatacyjny do czego i tak wszystko przygotowalem, poczynajac od
    rozplanowania petli. Na tamten moment bylem pewny ze jest dobrze. Dylatacje
    wykonczeniowo wcale takie fajne nie sa. Docinka plytek i sterczenie
    krawedzi.Dla plytek lepiej ich unikac, no ale sie nie da.

    > A widzisz jak pisałem o gwoździach to się wszyscy ze mnie śmiali, a ten
    > mój wykonawca (notabene od ponad 10 lat robi posadzki) WIEDZIAŁ co robi
    > dając gwoździe w dylatacjach (w progach) dzięki temu poziomy pomiędzy
    > pomieszczeniami są równe, a że gwoździe głatkie to nie przeszkadzają
    > ruchom poziomym dylatacji.

    Pamietam, pamietam. Miedzy przejsciem do kotlowni a jadalniokuchnia mam
    roznice poziomow w progu ok. pol centymetra, nie ciekawie to wyglada. Na
    szczescie to jedyne takie miejsce, reszta jak narazie jest ok. a chyba
    wszystko juz peklo. Czekam na gaz juz trzeci miesiac i nie moge uruchomic
    ogrzewania, nie kleje tez do tego czasu gresu zeby cos gorszego nie wyszlo.

    > Widzisz, dochodzisz do tych samych wniosków o których pisałem, siatka
    > tylko na rurki, ona na pewno coś tam daje, pewnike więcej od tych włokien,
    > które uważam za nieporozumienie, wylewka wygląda z nimi jak posypana
    > kłaczkami.

    Zgadza sie co do tej siatki, szczescie ze Ciebie posluchalem. W miejscu rysy
    nie wyczuwa sie zadnego "klawisza", kompletnie nic jakby byla to nadal byla
    jednolita plyta. Tych wlokien to ja mam chyba cos malo skoro Ty widzisz je w
    betonie. Ja widzialem je tylko w wodzie jak tam je sypali, pozniej sluch po
    nich zagina i wiecej ich nie widuje, sa bardzo cienkie.

    Pozdro.. TK