    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pośrednicy nieruchomości
    Date: Sun, 15 Jul 2012 07:58:12 -0700 (PDT)

    W dniu sobota, 14 lipca 2012 23:04:50 UTC+2 użytkownik vitek napisał:
    > &gt; Najlepiej żeby takiego zawodu z licencją czy bez nie było. Kompletnie
    > &gt; zbędny koszt. Jaka jest korzyść z pośrednika w dobie internetu?
    >

    > Bardziej interesuje mnie w zasadzie wycena nieruchomości, ocena jakości
    > gleb, otoczenia, tego co chce klient. Dopasowania działki pod klienta. Jedni
    > są na emeryturze, drudzy po 30-tce z kiklumiesięcznym dzieckiem, inni znów
    > chcą mieszkać pod lasem.
    >
    > Prawdę mówiąc, jestem świadkiem jak sprzedane zostały dwie działki, które są
    > na terenach bardzo słabo wsiąkających wodę (sporo gliny). Było to w latach
> [...]

    Chcesz abym zajadów ze śmiechu dostał?
    Nie porafię sobie wyobrazić pośrednika który by nie dopuścił do transakcji po jak
    największej cenie. Mogę sobie za to wyobrazić że zaaranżowanie sprzedaży właśnie
    latem było dzięki pośrednikowi.
    Pośrednik to nie dobra dusza tylko biznes, jego jedyne motto to szybko i drogo.

    --
    ZZ@private