  • Data: 2009-04-06 19:41:49
    Temat: Re: Poszukuje spawarki :-)
    Od: galus <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek (m...@w...pl) napisal(a):

    > To jeszcze ja swoje 3 grosze.
    > Mialem spaware transformatorową "zrób to sam", która wazyla prawie
    > 100 kilo i kazda robota typu spawanie przy plocie albo nie daj
    > Boze na strychu to byla katastrofa transportowa ;-)
    > Potem kupilem transformatorówke Powerbosh (cokolwiek to znaczy,
    > nie ma związku z Bosch i jest skosnookie). Duuzo lzejsza i dawala
    > rade ale przy dluzszym spawaniu termik wylączal no i noszenia na
    > dalsze fuchy nie nadawala sie specjalnie (chyba, ze dla Pudziana).
    > Ostatecznie mam tego AIRW160 i krótko mówiąc polecam.
    > Jacek

    Widze ze wykozystywales sprzet i wykozystujesz do podobnch prac co i ja planuje-
    wiec zarzuce jakiegos googla na stronach eng i poczytam co o w/w przez Ciebie
    spawarce pisza.
    Dziekuje slicznie za urzadzenie godne polecenia - ja i "moj" majster raczej do
    wiekszych/trudniejszych rzeczy wykozystywac go nie bedziemy...

    A no i kolejne pytanie - proowales tym sprzetem tak dla zabawy spawac progi w
    samochodzie?
    Ostatni sprzet jaki posiadal moj znajomy to bylo cos PL 160A i ledwo dawalo to drade
    przy dluzszej pracy - jak pisalem wczesniej mozliwe ze 160A to tylko nazwa oraz
    przechwalki firmy (i powtorze - pytam na grupie poniewaz, szukam sprawdzonego
    sprzetu)

    [OT] ja do napraw PC uzywam ltownicy kolbowej, co do plotu to juz nie boja brocha
    :-)