eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPotrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
  • Data: 2013-07-12 11:35:56
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-07-12 10:59, Paweł Muszyński pisze:
    > W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
    >> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>>
    >>> Proszę o kontakt
    >>
    >> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    >> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    >> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    >> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
    >> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
    >> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
    >> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
    >> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
    >> o paragonach, kartach itp.
    >>
    >>
    > Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)
    >

    Pewnie tak, ale od 10 minut cieszy mnie nowiutka G700s zamiast G700:)
    Dzięki temu mam wysoki model myszy co niecałe dwa lata wymieniany na
    nowy. Płacąc za pierwszą mysz ok. 4 lat temu niemałe pieniądze nawet mi
    się nie śniło takie rozwiązanie.
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1