eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPotrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
  • Data: 2013-07-12 11:37:37
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:
    >
    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl...
    >> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>>
    >>> Proszę o kontakt
    >>
    >> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    >> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    >> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    >
    > Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
    > i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
    > nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...
    >
    > J.
    >
    Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz
    kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza
    i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1