eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPotrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
  • Data: 2013-07-12 10:59:07
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
    > W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>
    >> Proszę o kontakt
    >
    > Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    > nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    > przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    > dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
    > wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
    > gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
    > numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
    > Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
    > o paragonach, kartach itp.
    >
    >
    Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)


    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1