eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPotrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Date: Fri, 12 Jul 2013 11:37:37 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <krojco$7f9$2@mx1.internetia.pl>
    References: <51dd1d3d$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl> <krod4c$300$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.244.135.192
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1373622488 7657 62.244.135.192 (12 Jul 2013 09:48:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Jul 2013 09:48:08 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <krod4c$300$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:135789
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:
    >
    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl...
    >> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>>
    >>> Proszę o kontakt
    >>
    >> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    >> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    >> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    >
    > Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
    > i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
    > nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...
    >
    > J.
    >
    Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz
    kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza
    i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1