eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPotrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.103.MI
    SMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    References: <51dd1d3d$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl>
    <51dfc565$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Date: Sun, 14 Jul 2013 09:13:18 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 28
    Message-ID: <51e24f97$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
    X-Trace: 1373786007 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 80.55.157.1:3139
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:135796
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...org> napisał w
    wiadomości news:51dfc565$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
    >> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>>
    >>> Proszę o kontakt
    >>
    >> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    >> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    >> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    >> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
    >> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
    >> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
    >> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
    >> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
    >> o paragonach, kartach itp.
    >>
    >>
    > Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)

    Feel and look? W przypadku myszy sprawa zdecydowanie podstawowa.

    Tak, znam kolesi siedzacych na fotelu obrotowym z urwanym oparciem (z
    kikutem jego mocowania), ktorzy twierdza, ze im nie przeszkadza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1