  • Data: 2012-03-19 06:24:42
    Temat: Re: Potrzeby na wykończenie - stan deweloperski
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "/// Kaszpir ///" napisał:
    > U mnie w stanie deweloperskim było:
    >
    > - Wszystkie kontakty i gniazdka zamontowane
    > - zamontowane grzejniki i całkowicie zrobiona kotłownia , tak że od razu
    > można grzać ...
    > - kafelki w kotłowni i garażu na podłodze

    No ładnie...
    "U mnie" nie ma niczego ;-)
    Ani gniazdek (szczerze mówiąc to w szoku jestem, że takie elementy są w
    stanie deweloperskim; trochę bez sensu, bo jeśli mi się nie spodobają, to
    wszystkie muszę wyrzucić i kupić wedle własnego widzimisia...), ani
    grzejników, ani pieca, ani kafelków.
    Nieźle ;-)