  • Data: 2017-04-11 11:39:36
    Temat: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-11 o 08:34, Uzytkownik pisze:

    > Masz rację, że Polacy to debile, kiedy czytam to co wypisujesz.

    > Z czytaniem i zrozumieniem jak widać także masz problem.

    > Ja akurat co miałem to wyciąłem.

    Znaczy wyciąłeś wszystko?

    Ja ma przykład w mojej okolicy. Obecny właściciel działki wyciął
    wszystko co na niej rosło (a było tam z 20 pięknych 60 -80 letnich
    drzew) bo 'działka się lepiej sprzeda, jak na niej nic nie rośnie)

    Nóż się w kieszeni otwiera. Bo może nowy właściciel wolałby mieć kilka
    drzew. Ale nie, ten ch... wiedział lepiej.

    --
    Pete