  • Data: 2017-04-11 12:12:06
    Temat: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-11 o 11:39, Pete pisze:

    >> Ja akurat co miałem to wyciąłem.
    >
    > Znaczy wyciąłeś wszystko?

    Nie wszystko. Tylko te drzewa, które były stare, brzydkie i przerzedzone
    i miały zbyt rozłożyste gałęzie oraz te, które zasłaniały mi światło do
    domui, bo były zbyt wysokie.
    Wycinając myślałem, aby nasadzić młode, ładne, ozdobne drzewa i krzewy,
    tylko w nieco innym miejscu tak, aby utworzyć ścianę oddzielającą od
    oczu sąsiadów.
    Tylko po wprowadzeniu tej nowelizacji ustawy zaczynam się zastanawiać
    czy sadzić, co sadzić i gdzie sadzić i czy aby po posadzeniu kiedyś nie
    będę miał problemów z wycinką, jeżeli zajdzie taka potrzeba lub wybór
    okaże się nietrafny.

    > Ja ma przykład w mojej okolicy. Obecny właściciel działki wyciął
    > wszystko co na niej rosło (a było tam z 20 pięknych 60 -80 letnich
    > drzew) bo 'działka się lepiej sprzeda, jak na niej nic nie rośnie)
    >
    > Nóż się w kieszeni otwiera. Bo może nowy właściciel wolałby mieć kilka
    > drzew. Ale nie, ten ch... wiedział lepiej.

    A Ty wiesz lepiej jakie potrzeby mają Twoi sąsiedzi i uważasz, że to Ty
    powinieneś zadecydować. Ot typowa cecha Polaczka :)