    Subject: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 11 Apr 2017 15:20:48 +0200

    W dniu 2017-04-11 o 13:14, Pete pisze:

    > Taaa, sąsiedzi, którzy nie wiadomo kiedy się pojawią i kim będą. A
    > może oni chcieliby zdecydować co chcą. Drzewa czy trawnik.
    > A nie ja.

    Ale dlaczego uzurpujesz sobie prawo o decydowaniu o czyjejś własności,
    nie będąc żadną ze stron? Ani kupującym, ani sprzedającym.
    Chcesz się rządzić to rządź się swoim, a nie czyimś.

    > Ale i tak wszystko wiesz najlepiej.
    > W każdym wątku.

    Różnimy się tym, że ja szanuję czyjeś prawo do swojej własności. Dlatego
    nie wpier....am się do tego co kto chce robić na swoim podwórku.
    Ty natomiast wpier....sz się z buciorami nie do swojego i chcesz
    decydować za kogoś.
    To co będzie chciał nowy właściciel jest tylko i wyłącznie sprawą nowego
    właściciela. Jeżeli znajdzie się taki, który woli stare drzewa na
    podwórku to po prostu nie kupi tej nieruchomości, lecz tą, na której
    takie rosną.