  • Data: 2012-12-23 14:38:27
    Temat: Re: Powtarzaność Carrefourowej stacji pogody
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jtelo6$jpa$...@i...gazeta.pl

    > Mam takie trzy sztuki, kupione niejednocześnie, w odstępach
    > kilkumiesięcznych -- jedna w cenie 50 złotych i dwie po 55 złotych.

    Na gwiazdkę Carrefour obniżył cenę tej stacji do 39 złotych.
    Dokupiona (właśnie za 39 złotych) stacja pokazuje dokładnie
    tę samą temperaturę (z dokładnością 0.1 stopnia Celsjusza)
    co inna taka stacja, kupiona w czasie tworzenia tego wątku.

    Nie wiem, jak z zewnętrznym czujnikiem, ale zapewne po prostu
    powtarzalność tych stacji jest (korzystając z uprzejmości PWN)
    zajebiście dobra.

    Współpraca czujników zewnętrznych ze stacjami jest bardzo dobra,
    ale są tylko 3 kanały dla zewnętrznych czujników, a ja już mam
    4 takie stacje. Na szczęście jedna z nich pracuje w samochodzie,
    gdzie interesuje mnie temperatura w bagażniku i w samochodzie
    oraz wilgotność w samochodzie.

    Zewnętrzny czujnik można zasilać akumulatorkami, ale stacja
    domaga się ,,baterii'' -- na akumulatorkach cyferki są zbyt
    mdle. A ,,baterie'' można kupić w Carrefourze w cenie 9,99
    plnów za 16 baterii alkalicznych. Czasami 10,99 plnów,
    czasami 9,99 plnów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'