  • Data: 2009-04-15 00:30:31
    Temat: Re: Pożar hotelu socjalnego w Kamieniu Pomorskim
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 19:00:55 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Swoja droga to ciekawe, ze dopiero teraz te kontrole. Do tej pory nadzory
    > jezdzily po polach i karali za samowolne kible na polu?

    Dajże spokój :) Jak chodzi kominiarz u mnie w bloku i sprawdza wentylacje w
    mieszkaniach to w kuchni jest gadka "o.. nie kreci sie.. znaczy ciagu nie
    ma.."... i tego ciagu nie ma juz od conajmniej 10 lat... a kominiarz tylko
    "wiem, ja wiem, my to wszystko wiemy" :)) Pamietam, ze raz czyscili
    instalacje ale nic to nie dalo procz kupy syfu w mieszkaniu. Ciągu nadal
    nie ma w całym pionie (10 pięter), ale grunt że w protokołach sie wszystko
    zgadza i budynek wzorcowo przechodzi kontrole rok po roku.

    --
    best regards,
    scream