  • Data: 2011-10-12 16:04:14
    Temat: Re: Pozbycie sie wody z rury...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 11, 9:06 pm, "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online"
    <m...@g...com> wrote:

    > Poniewaz?

    Poniewaz cos sztywnego nie bedzie chcialo sie giac na tychze kolankach
    a cos wiotkiego nie bedzie sie chcialo samo popychac przez tyle
    metrow.
    Myslalem zeby ci zaproponowac pchanie wury alupex albo weza
    ogrodowego, lub drutu spawalniczego ale przy 50m wszystko to sie
    zacznie wyginac i zakleszczac.

    > Ze wstepnej oceny kolanka sa 2 - na glebokosci 20m pod katem prostym

    No to klops. Jedno jeszcze by uszlo albo jakby bylo niedaleko od
    wylotow ale tak to trudno bedzie.

    Sprobuj powpychac tam jedno z powyzszych jesli masz pod reka. Nie
    wroze sukcesu ale sprobowac nie zaszkodzi.

    > Wysokosc z kazdej stron identyczna, bo laczy 2 wielorodzinne budynki.
    >
    > Na razie plan jest zapiac kompresor do natryskiwania tynkow (zasilany
    > tylko sila) wiec mysle, ze da rade wypchnac wode.

    Wypchnac mozesz miec problem. Bo w rurze o srednicy 4cm ona sie nie
    bedzie chciala rowno przesuwac jak w slomce tylko bedzie sie burzyc i
    chlapac.
    Zamiast kompresora w tym przypadku lepszy bedzie wentylator. A
    najlepszy bedzie klimatyzator ustawiony na suszenie i grzanie.
    Zakladajac ze tej wody tam jest jakies gora 10 litrow to osuszysz ja w
    1-2 dni maks.

    Ale takich cyrkow nie robilem wiec glowy za rezultat nie dam.