  • Data: 2009-03-08 09:11:54
    Temat: Re: Poznań - scianki działowe po ile m2, okna jakie ??
    Od: "R<>P" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gounum$che$1@inews.gazeta.pl...
    >w sprawie oknoplastu to warto podzwonić nawet 70 km od Poznania i cene
    >dadzą lepszą a dowóz to nie problem
    > ja osobiście zrezygnowałem z oknoplastu i mam okna bracibertrand (oddział
    > w Przeźmierowie) - bardzo dobra jakość

    Mam oknoplast od wielokrotnie polecanej na forum Muratora firmy z Gniezna -
    Michalina Walaszczyk Technika Okienna - rownież moge polecić. Ceny były ok i
    bardzo fachowo zamontowali - budowa po przeciwnej stronie Poznania niż
    Gniezno, ale nic mnie to dodatkowo nie kosztowało. Mam profile Platinium.

    pozdr

    R<>P