  • Data: 2014-03-06 13:44:03
    Temat: Re: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: r...@t...com.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zrobiłem. Wystarczy mi to do wyciągania dowolnych wniosków.

    W moim artykule do którego link podałem w przypisie 6 są podane
    publikacje: The British medical journal, The Lancet, -pacjentki używające
    kuchenek gazowych mają większe problemy zdrowotne.
    W innym miejscu w Kanadzie na podstawie badań 47000 pacjentów stwierdzono
    wyraźną korelację między stanem zdrowia a używaniem kuchenek gazowych.
    Podaję nie po to aby się kłócić tylko aby chcącym dostarczyć informacji.
    Jak ktoś twierdzi że otwarte palenisko w dość szczelnym domu to nic
    takiego to jego sprawa oczywiście.