  • 1. Data: 2014-03-04 13:00:36
    Temat: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
    włączyć gaz bez zapalenia płomienia?
    Może
    Może wysadzić dom?
    Może
    Postuluję wprowadzenie pozwoleń na odkręcanie kurków gazowych z
    egzaminami oraz książeczką zdrowia / wykluczamy z możliwości włączania
    gazu cukrzyków, ludzi z padaczką lub omdleniami itd/
    Szczególne tryb przydzielania zezwoleń należy ustanowić dla posłów i
    senatorów ze względu na wyjątkową ich małą odporność na dwie lampki wina
    - bez żon nie powinni oni dotykać sie do kurków.
    Postuluje wprowadzenie komisji sprawdzających czy kurki gazowe sa
    uruchamiane tylko przez ludzi mających odpowiednie zezwolenia.
    Każda kuchenka powinna być zarejestrowana w Komendzie Głównej Policji a
    rejestracja jest możliwa tylko po przedstawieniu dokumentu zakupu
    książeczki.
    Kuchenki mają być do rejestracji przywożone do KGP
    Idiotyzm?
    Oczywiście
    A ograniczenia w Polsce dostępu do broni czym jest jak nie jednym
    wielkim idiotyzmem
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-03-04 13:17:26
    Temat: Re: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

    > Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
    > włączyć gaz bez zapalenia płomienia?
    > Może

    Może ale we współczesnych kuchenkach gaz nie popłynie, a jeśli płynął i
    zgasł płomień to przestanie płynąć. Zabezpieczenie przeciw-wypływowe się to
    nazywa i jest stosowane od ładnych paru lat :-)

    [ciach]

    A co do broni to pełna zgoda - dostęp powinien być łatwiejszy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-03-04 13:29:47
    Od: r...@t...com.pl

    Ja tam bym zakazał stosowania kuchenek gazowych w domach. Pomijając oczywiste względy
    bezpieczeństwa stosowanie gazu do gotowania jest bez sensu ze względów zdrowotnych:
    http://www.eioba.pl/a/4cfo/po-co-ludzie-gotuja-na-ga
    zie
    Jeżeli jakieś kobiety mają problemy zdrowotne etc. to w 90 % są to użytkowniczki
    kuchenek gazowych - proszę zrobić badania wśród swoich znajomych i rodziny. Toksyczne
    tlenki azotu, CO i wiele innych związków doprowadzają do utraty zdrowia.
    Ekonomicznie to też jest bez sensu - sprawność takich kuchenek wynosi 20 -30 % - przy
    cenie gazu ok 30gr/ kWh i zwiększonej potrzebie wentylacji czyni to ekonomicznym
    idiotyzmem.

  • 4. Data: 2014-03-04 13:52:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik <r...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Ja tam bym zakazał stosowania kuchenek gazowych w domach. Pomijając
    >oczywiste względy bezpieczeństwa stosowanie gazu do gotowania jest bez
> [...]

    buahahahaha - a samoloty rozpylaja trujace substancje :)

    b.

  • 5. Data: 2014-03-04 15:12:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-04 13:29, r...@t...com.pl pisze:
> [...]
    przy cenie gazu ok 30gr/ kWh i zwiększonej potrzebie wentylacji czyni to ekonomicznym
    Ja też jestem za użytkowaniem kuchni węglowych. I za zawijaniem wierszy!

    Maciek

  • 6. Data: 2014-03-04 17:09:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-03-04 13:29, r...@t...com.pl wrote:
    > Jeżeli jakieś kobiety mają problemy zdrowotne etc. to w 90 % są to użytkowniczki
    kuchenek gazowych

    Ja natomiast zaobserwowalem że coś koło 98% kobiet mających problemy
    zdrowotne przynajmniej raz w tygodniu je zupe ogórkową.

    > - proszę zrobić badania wśród swoich znajomych i rodziny.

    Zrobiłem. Wystarczy mi to do wyciągania dowolnych wniosków.

  • 7. Data: 2014-03-06 13:44:03
    Od: r...@t...com.pl

    > Zrobiłem. Wystarczy mi to do wyciągania dowolnych wniosków.

    W moim artykule do którego link podałem w przypisie 6 są podane
    publikacje: The British medical journal, The Lancet, -pacjentki używające
    kuchenek gazowych mają większe problemy zdrowotne.
    W innym miejscu w Kanadzie na podstawie badań 47000 pacjentów stwierdzono
    wyraźną korelację między stanem zdrowia a używaniem kuchenek gazowych.
    Podaję nie po to aby się kłócić tylko aby chcącym dostarczyć informacji.
    Jak ktoś twierdzi że otwarte palenisko w dość szczelnym domu to nic
    takiego to jego sprawa oczywiście.