eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.Re: Pozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.
  • Data: 2009-02-20 07:46:58
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.
    Od: "tz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zarzaz, zaraz..w koncu chodzi Ci o projekty branzowe sieci czy
    > instalacji??Bo najpierw piszesz ze wystepujesz o pozwolenie na budowe bez
    > przylaczy a pozniej piszesz o projektach branzowych sieci?
    > Jesli piszac "sieci" miales na mysli "instalacje wewnetrzne" i projekty
    > branzowe do nich to na pewno w projekcie gotowym projekty branzowe SA
    > podpisane przez osoby posiadajace odpowiednie uprawnienia i jesli nie
    > planujesz istotnych zmian to zadnyh wiecej "podpisow" nie musisz na nie
    > miec.

    posłużyłem się chyba nieprawidłowymi pojęciami. Chodzi mi oczywiście o
    instalacje wewnętrzne (gaz/prąd/c.o./wod-kan).

    > Dopiero jak zaczniesz robic projekty branzowe dla przylaczy musisz
    > pamietac o uprawnionych projektantach.
    > Swoja droga to sie dziwie ze chce Ci sie dwa razy w to bawic zamiast
    > zlozyc wniosek o pozwolenie na budowe domu wraz z przylaczami.

    Co do przyłączy to wiem, że będę je musiał zrobić i za nie zapłacić. Ale
    obecnie tych sieci (zewnętrznych) jeszcze nie ma (są na etapie uzgodnień)
    więc, z tego co mi powiedziano, nie można wykonać projektu przyłącza do
    nieistniejącej sieci.