eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn. › Re: Pozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.
  • Data: 2009-02-20 09:17:12
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.
    Od: "tz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gnlqks$sfp$1@news.onet.pl...

    > to zdje sie nie powinno być specjalnie dziwne. Z tego co wiem
    > (ostatnio sie tym interesowalem i szukałem info, poniewaz staram sie o
    > pozwolenie)
    > niektóre starostwa wymagają tych projektów a niektóre nie.
    > Wielu ludzi tutaj na grupie pisało, że nie potrzebowali do pozwolenia na
    > budowę,
    > żadnych projektów branżowych instalacji.
    > W moim starostwie wymagają wyłącznei skróconego opisu instalacji
    > wewnętrznych.
    to jest chore, przed chwilą rozmawiałem z Panią Kazią z Wydziału
    Architektury i powiedziała mi, że nawet jeśli występuję o pozwolenie na
    "skorupę" to wszystkie projekty instalacji wewnętrznych i tak muszą być
    dodatkowo podpisane (zaadaptowane) przez osoby uprawnione do projektowania
    poszczególnych instalacji, a zatem muszę wyrzucić około 1000PLN za to, że
    ktoś mi złoży podpis(-y) na projekcie, za który już zapłaciłem.Oni to
    uzasadniają tym, że ktoś musi potwierdzić, że nic się nie zmienia (ha ha ha)
    po prostu kpina.

    pozdrawiam