eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn. › Re: Pozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.
    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.
    Date: Fri, 20 Feb 2009 09:10:57 +0100

    Użytkownik "tz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gnlmsb$hr1$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście projekty poszczególnych instalacji wewnętrznych są podpisane,
    > przez autorów tychże projektów, ale dodatkowo w tabelce są jeszcze pola na
    > podpis osoby adaptującej. Rzeczywiście jeśli chodzi o kanalizacje to musi
    > być zmienione wyprowadzenie kanalizacji z domu w stosunku do tego co jest
    > w projekcie i tu rozumiem, że ktoś uprawniony musi to przeprojektować i
    > się podpisać, ale prąd/gaz/c.o. pozostawiam dokładnie tak jak jest więc
    > wydaje mi się, że bez sensu jest płacić komuś za podpisanie tych
    > projektów. Choć być może jest tak jak ze wszystkim w naszym kraju, że
> [...]

    Bo to jest w ogole bez sensu. Co to za pomysl wymagac instalacji
    wewnetrznych na etapie projektu? Co jesli podczas aranzacji wnetrz okaze
    sie, ze wszystko co przewidzial projektant jest do du...? Aktualizowac
    projekt? Moze prosic o pozwolenie na budowe instalacji po wykonaniu
    kolejnego projektu?? Ode mnie nikt czegos takiego nie wymagal. W projekcie
    byla tylko rozrysowana planowana instalacja wod.-kan. bez jakichs branzowych
    podpisow. Po co to komu?

    Pozdro.. TK