  • Data: 2011-10-02 21:14:12
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę rok 1937
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j6ajin$if7$1@news.onet.pl...

    > Nie przedstawiłeś żadnych dowodów nieuczciwości Chińczyków
    > za to rzuciłeś podejrzenie więc nie gniewaj się Maniek ale własnie
    > skończyłem z toba wymianę zdań poniewaz jest to strata czasu

    Ja sie nie gniewam, nie trac czasu. Zastanow sie lekko nad tym co piszesz.
    Oczekujesz dowodow? A co ja mam na publicznym forum opisywac prywatne
    doswiadczenia? Moze jeszcze sie tu przedstawie, podam kwoty transakcji, czy
    skany faktur? Napisalem chyba wyraznie o negocjowanych cenach, tylko waluta
    na koniec jakos dziwnie sie nie zgadzala, choc wczesniej byla oczywista.
    Zatrudnienie rezydenta do pilnowania umow pewnie tez Cie nie przekona, bo
    nie ma dowodow. To o czym mamy rozmawiac?

    > Może w innym temacie masz jakąś wiedzę - poczekam, poczytam albo cie do
    > wora wrzucę jako pieniacza

    Wrzuc do wora jako pieniacza, bo prywatnych dowodow jakich oczekujesz z
    mojej strony raczej nigdy nie uswiadczysz.

    TK