eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrąd mnie ściga w łazience a mnie się kończą pomysły....Re: Prąd mnie ściga w łazience a mnie się kończą pomysły....
  • Data: 2010-11-13 23:48:43
    Temat: Re: Prąd mnie ściga w łazience a mnie się kończą pomysły....
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ibmg08$krt$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Aluminium w bawełnie smołowanej jest tam prawdopodobne. Ale jeżeli
    > przedpiśca nie chce zmieniać całej instalacji to niech zleci elektrykowi
    > pomiary i ustali przyczynę. Inaczej on albo jakaś babcia z lokalu obok w
    > końcu ulegną śmiertelnemu porażeniu.

    Instalacja jest miedziana w izolacji polwinitowej na przewodach DY od
    tablicy głównej do każdego z mieszkań. Co jest w poszczególnych
    mieszkaniach - nie wiem. U mnie jest miedź. Obwody administracyjne (m.in.
    piwnice) też są wykonane w miedzi. Jest oczywiście szansa, że w jakimś
    mieszkaniu jest jeszcze instalacja aluminiowa ale nie ma absolutnie szans by
    komuś wchodzić do domu i to weryfikować.
    --
    Jackare