  • Data: 2010-02-03 08:02:53
    Temat: Re: Pralka ładowana "od góry" vs. zwykła
    Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MM" <p...@r...maksymilian.com> napisał w wiadomości
    news:hk8se1$7o4$1@news.onet.pl...

    > Też rozważałem zakup pralki ładowanej od góry z racji na ograniczone
    > miejsce. Jednak np. taki Whirlpool
    > http://nowe.euro.com.pl/pralki/whirlpool-awg-3102c.b
    html o rozmiarze 36,2
    > x 59,7 x 84,5 cm zostal zakupiony i pasuje idealnie.A do tego dodatkowe
    > miejsce na kosmetyki na górze :-)

    W mojej pralce coś skrzypi, kiedy bęben wolno się obraca. Zdjąłem obudowę, i
    ... eureka! Mój Whirlpool ma zbiornik wykonany z szarego PVC, więc łożyska
    osadzone są w plastiku! Jak łożysko poleci, pralka na śmietnik. Chwila
    obrotów zatartego łożyska w gnieździe i dziura. Wtedy po prostu nie opłaca
    się wymieniać całego zbiornika. Już więcej takiej nie kupię.
    Pozdrówka,
    jagr