  • Data: 2010-02-15 16:34:32
    Temat: Re: Pralka ładowana "od góry" vs. zwykła
    Od: "G." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz z tego co ja widziałem, a nie jedną pralkę na warsztacie widziałem, to
    że obudowa bębna jest z tworzywa sztucznego to łożyska są osadzane albo w
    tulejach metalowych w tworzywie tak, że w wiekszości można je wybić i
    zmienić, lub też wkręcane wkład z łożyskiem do obudowy bębna albo jeszcze
    inaczej. Rzadko się zdarza, żeby producent nie przewidział wymiany łożysk i
    simeringów. Co innego z możliwością rozłożenia obudowy bębna tu czasami
    producent zgrzewa całość i nie można bębna wyciągnąć.