eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPralka ładwana od góry z prostą obsługą dla osoby niepełnosprawnej. › Re: Pralka ładwana od góry z prostą obsługą dla osoby niepełnosprawnej.
  • Data: 2010-05-25 07:51:56
    Temat: Re: Pralka ładwana od góry z prostą obsługą dla osoby niepełnosprawnej.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | - ma dwie predkosci wirowania - 1000 lub 500 - chyba bym nie zauwazyl roznicy przy
    nastawach co 100

    Ja zauważam ;-)
    Ale i tak moja pralka "W..." coś kombinuje automatyką, czyli uwzględnia i nastawę
    obrotów i aktualny program (np. przy nastawieniu
    pokrętła na 1100 obr./min, to przy syntetykach odwiruje i tak tylko 900 obr-/min.
    choć takiej nastawy w ogóle nie ma na pokrętle).

    | - ustawia otwor bebna w pozycji gornej do otwarcia

    To BARDZO cenna funkcja, moj już 14-letni "W..." niestety nie ma, a dość często
    zdarza mi się coś dokładać już po rozpoczęciu cyklu
    :-((