  • Data: 2011-06-22 23:16:32
    Temat: Re: Pralka z poborem cieplej wody
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 06:50:58 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Związki proszku które utkwiły w tkaninach w trakcie prania i się
    > jeszcze nie rozpuściły do końca, przy płukaniu ciepłą wodą wypłukiwały
    > by się, ale w ciąż by się rozpuszczały.
    > Zimna woda wypłukuje je bez rozpuszczania.

    A może po prostu tak jest taniej? Trzy cykle płukania * podgrzanie wody =
    prawie trzy razy droższe jedno pranie. Do tego trzeba dodać czas na
    każdorazowe podgrzanie. Z dopływem ciepłej wody może wystarczyłyby dwa lub
    jedno płukanie?

    Mnie też Twoje argumenty nie przekonują - gdzie by się te związki "wciąż
    rozpuszczały", jak nie w wodzie, którą zaciągnęła pralka i która zaraz
    wyleci do kanalizacji?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl