  • Data: 2016-08-05 19:30:54
    Temat: Re: Prawo a ulotki w plocie
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > Żebyś mógł spokojnie popcorn zeżreć po to tak robią;)
    > Ciesz się że filmu reklamami jeszcze nie przerywają.
    > Wszędzie tak jest niestety.
    > Z 2 tygodnie temu umowę na komórke córce przedłużałem. Warunki z
    > konsultantem ustaliłem ale mówię mu wyraźnie i ze dwa razy żeby
    > żadnego "grania na żądanie" mi nie włączali. Potwierdził że nie
    > włączą.
    > Kurier na drugi dzień przyjechał umowę podpisałem, kolejnego dnia sms
    > że nowe warunki obowiązują.
    > Zgadnij czy "granie..." włączyli czy nie?
> [...]

    Pisz człowieku po Polsku aby to co napisales dalo sie czytac. Zobacz jak
    Twój Post wygląda.
    Czy Ty nie mozesz pojąc podstawowych zasad dla napisania kilku zdań.
    Widzisz nawet te Twoje dzieci neostrady pisza poprawnie w przeciwienstwie do
    Ciebie.
    Jak sam nie dajesz rady to popros Manka o korepetycje.