  • Data: 2016-08-05 13:15:53
    Temat: Re: Prawo a ulotki w plocie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 12:12:35 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ale ja o tym dobrze wiedziałem. Potrzebowałem tego w razie czego jako
    > dowodu w sądzie na wypadek, gdyby próbowano na mnie nałożyć jakieś kary.

    No i moim zdaniem ew. kare nalozonoby slusznie. Za usluge trzeba zaplacic.
    Jak cos nie pasuje to od tego jest reklamacja, a nie bawienie sie w
    przelewanie tylko czesci kwoty faktury :)

    > Po prostu w banku pozostawał ślad i ślad na każdym wydruku
    > potwierdzającym dokonanie przelewu. Nie chciało mi się zakładać sprawy w
    > sądzie, bo nie miałem na to ani czasu ani ochoty.
    > Składałem reklamację powołując się na rozmowę telefoniczną, ale firma
    > twierdziła, że oni nie nagrywali rozmowy i w żaden sposób nie można
    > potwierdzić zawartej umowy.

    Nie widze zwiazku z placeniem czesci kwoty faktury. Mam wrazenie, ze
    sugerujesz, ze zaplacenie calej kwoty to "przyznanie sie do winy" i
    zawarcia jakiejs dodatkowej umowy, a tak nie jest.

    Procedura reklamacyjna jest prosta - wysylasz pismo i czekasz na odpowiedz.
    Brak odpowiedzi w ciagu (bodaj) 14 dni = reklamacja uznana.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.