  • Data: 2013-05-12 23:22:37
    Temat: Re: Próba wodna
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 22:53:24 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > A nie lepiej jakiś barwnik w instalację?
    >
    > Może coś organicznego, tylko co?
    >
    > Idealny był by przykładowo KMnO4, barwi mocno już przy niewielkim
    >
    > stężeniu - może tak?
    >

    > Miłego.
    >
    > Irek.N.

    Nie wiem czy można, przy okazji byś sobie instalację zdezynfekował. Pytałem z czego
    rury. To co masz jeśli było obrabiane dedykowanymi narzędziami zgodnie z technologią
    to jest pewne. Coś innego może być. Pompujesz do stosunkowo wysokiego ciśnienia. Bazą
    w tej rurze co piszesz jest chyba aluminium. Ono ma zapewnić wytrzymałość. Reszta to
    izolacja. Aluminium ma przykrą właściwość. To pełzanie. Napompowałeś i rury zrobiły
    się powoli większe o piczny kłak. Ciśnienie spadło. Jak spuścisz wodę to nie wrócą do
    poprzedniego rozmiaru. Napompuj do 0,3 MPa i zobacz co się będzie działo.