  • Data: 2009-06-18 16:17:50
    Temat: Re: Problem z adaptacja piwnicy na cele mieszkalne
    Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Cze, 16:48, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Domyślam się, że był to operat wyk. przez
    > rzeczoznawcę dla potrzeb banku (hipoteka).

    Wynika z tego, że mieszkanie posiada własną księgę wieczystą.

    Ale księgę wieczystą posiada także cały budynek.
    Radzę sprawdzić co zostało w niej zapisane jeśli idzie o to konkretne
    mieszkanie, tzn. jaki metraż i ile pokoi, czy ten sporny lokal jest w
    niej zapisany jako pokój czy jako piwnica.
    Ale pamiętaj - chodzi o zapis w księdze wieczystej DOMU a nie
    mieszkania.

    Jeśli tam jest już wpisany pokój z łazienką - uważam, że nie ma sprawy
    i złośliwy sąsiad może sobie pisać gdzie chce.

    > Tego nie wiem -- wiem, że jest wspólnota mieszkaniowa.

    No właśnie, a co na to pozostali członkowie wspólnoty mieszkaniowej?
    Czy fakt posiadania pokoju zamiast piwnicy w jakiś sposób NARUSZA
    interes wspólnoty mieszkaniowej?

    Wydaje mi się, że powinien odpowiedzieć tu sam właściciel. Za dużo
    znaków zapytania, na które sam nie znasz odpowiedzi.

    pozdr.

    mal