  • Data: 2011-11-04 13:11:39
    Temat: Re: Problem z bateria zlewozmywakowa
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-04 13:42, Tom pisze:
    > Witam
    > Mam baterie zlewozmywakowa stojacaz ruchoma wlewka - wyglada bardzo podobnie jak
    ta
    > http://allegro.pl/bateria-zlewozmywakowa-ruchoma-wyl
    ewka-5-lat-gwar-i1896231763.html

    > tylko ze ja mam z Krakowskiej Fabryki Armatury - pelny odlew. Mam taki problem ?e
    spod
    > laczenia raczki, ktora sie odkreca wode saczy sie woda - tak na wysoko?ci 1/3 od
    gory, tam
    > gdzie jest styk ruchomej r?czki, a czesci? nieruchoma. Czy mozna to naprawic,
    uszczelnic,
    > czy macie jakas instrukcje lub sami mieliscie podobny przypadek. Idzie weekend i
    musze do
    > tego przysiasc.
    >
    > pzdr
    > Tomek

    Zadzwoń do producenta spytaj co radzą. Ja mam z nimi jak najbardziej
    pozytywne doświadczenia jeśli chodzi o wymianę elementów z baterii.
    Telefonicznie podałem typ i opisałem co się dzieje Pan z infolinii
    spytał tylko gdzie zakupione, moje dane i adres do wysyłki. Za 3 dni
    miałem paczuszkę z kompletem naprawczym już w domu i całkiem za darmo.