  • Data: 2016-01-10 09:24:07
    Temat: Re: Problem ze styro klejonym na placki + porotherm
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 stycznia 2016 23:34:19 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

    > jak mniemam) - samo położenie styro jest słabe. Krzywo położone lub
    > szlifowane głównie po
    >
    > łączacj płyt. Pod światło widac płyty i są nierówności.

    > - co czywiście nie nastąpi ... więc sąd.
    > >

    > Nierówności tynku to jest problem estetyczny, normalnie tego nie widać,
    > trzeba być fachowcem aby wiedzieć jak popatrzyć żeby zobaczyć,
    > jak ci to nie przeszkadza to bym to olał, jak chcesz to porawiać i dawać
    > drugą warstwę kleju i siatki to lepiej nie dawać na tą obecną bo klejem
    > tego nie wyrównasz, ja bym przykleił kolejne 5 albo 10cm styro RÓWNO
> [...]

    on ma juz 20cm :) Albo zrywac wszysto by zrobic porządnie, głównie dla poprawienia
    tego mocowania bez ramek, albo wierzchu nie dotykac.

    Ale wyobrazam sobie jak goscia trafil szlag -szczyty ocieplone od gory, grube styro,
    pewnie inne sprawy tez dograne - a efekt zerowy. Mozna sie ratowac wymieniajac
    (usuwajac) listwe startową ale to półśrodek a miało by bardzo dobrze. Kto wie czy ja
    bym całości nie zrywał.
    Styropianu wiekszosc sie odzyska, moze piłą termiczną trzeba bedzie go wyrównac.

    b.