  • Data: 2016-01-10 11:40:57
    Temat: Re: Problem ze styro klejonym na placki + porotherm
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 stycznia 2016 11:09:41 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > ja zrobilem sobie taką pile do styro z drutu oporowego wiec daje sie to latwo ciąc
    - czyli placki kleju oderwac a potem reszte sie da wyprostowac.
    > Z tym ze jesli robisz na koszt odszkodowania to robisz z nowego - ten mozesz komus,
    np wykonacy oddac, niech on sie martwi.

    oleje wówczas lece do sądu. Gadałem z rzeczoznawacą, mówił że tutaj wystarczy opinia
    tylko inzyniera budowlanego z uprawnieniami. Bowiem jak dojdzie do sądu (a pewnie
    dojdzie) to i tak sąd powołuje swojego bieglego.

    > straty na ogrzewaniu tez dolicz

    wiedział jak kleić poprawnie, lub olał sprawę :(

    > on ma OC - to moglaby byc najszybsza droga odzyskania kasy. Czyli rzeczoznawca
    wypisuje co jest spitolone, daje zalecenia i kosztorys jak to poprawic a ty zwracasz
    sie do ubezpieczyciela o odszkodowanie. Kto wie, moze zadziala.

    Dzięki za pakiet porad ! Będe działał, dam znać co się udało zrobić.