  • Data: 2010-07-23 08:56:36
    Temat: Re: Problemy formalne z budowa
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek pisze:

    > Ten kraj jest delikatnie mowiac porabany!
    > Przeciez takie rzeczy powinno zalatwiac sie w gora miesiac!

    No są sprawy, których nie przeskoczysz. Ja też to przechodziłem i
    chwilami myślałem, że mnie coś weźmie... Kup se melisę i poczekaj ;-).

    > O jakiej aktualizacji map mowisz? Geodeta dzieli dzialke i daje mapke do
    > gminy. Czy te mapki trafiaja gdzies jeszcze?

    Pamiętam, że ja musiałem czekać najpierw, aż geodeta podzieli grunt,
    wbije jakieś tam rupiecie w działkę, potem na uprawomocnienie podziału i
    dopiero jak się uprawomocnił, to mogłem podejmować dalsze działania -
    ustanowienie własności kawałka gruntu [akt notarialny], wystąpienie o
    warunki przyłącza energetycznego do miejscowego ZE, o warunki przyłącza
    wod-kan w miejscowych wodociągach, a jak już te papiery miałem, to
    dopiero mogłem złożyć kompletny wniosek w wydanie WZ dla moich działek -
    zostały potraktowane jako jedna dla celu wybudowania na nich jednego
    domu :-). Na wuzetkę czekałem formalnie ok 7 miesięcy, ale od momentu w
    którym teraz jesteś do uzyskania wuzetki minął rzeczywiście rok. Od
    wuzetki poszło już z górki, bo za następne jakieś pół roku dostałem
    pozwolenie na budowę... tylko, że była póżna jesień i nie czas był na
    robotę. Z wbiciem pierwszej łopaty musiałem poczekać kolejne jakieś
    dziewięć miesięcy. Cała procedura razem z czekaniem na ekipę trwała u
    mnie jakieś dwa i pół roku. To dłużej niż trwanie samej budowy.

    > W tej sytuacji zamiast wynjamowac i placic 2000 miesiecznie chyba
    > pozostaje taniej/tak samo cenowo rozpoczac samowolke budowlana.

    Gorzej, jak nakażą Ci rozbiórkę tego, co zdołasz sobie zbudować :-))).

    pozdr.
    robercik-us