  • Data: 2011-06-01 10:28:24
    Temat: Re: Profile na ogrodzenie
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Własnuie ze względów estetycznych użyj wkretów które podlinkowałem.
    > Jak dasz śruby zamkowe to od strony sztachety jest to w miare estetyczne
    (łeb
    > śruby) ale z drugiej juz wygląda gorzej- widac nakrętke gwint rdzewuieje
    > itp. No i profil musisz przewiercic na wylot przez obie ścianki. A używajac
    > wkretów które Tobie proponuje przewierasz tylko jedną scianke profila i z
    > drugiej strony nic nie widać jest gładki profil.
    > A ta strona jest widoczna od wewnątrz posesji przeciez

> [...]

    W takim przypadku (bez ocynku) to chyba lepiej przyspawać te poprzeczki a nie
    przykręcać na śruby (są to 2 kawałki po 9 metrów więc nie powinno być
    problemu). Bedzie też mniej kombinacji bo ogrodzenie jest ze spadkiem więc
    poprzeczki będą mocowane do słupków pod katem.

    Jeszcze raz dzięki za rady,
    Mariusz