    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Program w TV: Grand Deskigns - wstawianie okien
    Date: Wed, 15 Jan 2014 09:58:11 +0100

    W dniu 14.01.2014 o 22:03 scruffty <s...@i...pl> pisze:

    > Nie wiem, na której serii utknąłeś i co leci w tv (ja oglądam mniej
    > więcej
    > na bieżąco z UK),
    No to zareklamuję DOMO, tam to leci, która seria to nie wiem bo oglądam od
    czasu do czasu.

    ale zauważyć można, że im dalej w las tym większy
    > odjazd.
    > Jeszcze w serii 9 były domy w miarę "normalnych" lub lekko bogatszych
    > ludzi, potem zaczęli wyścig z kasą i kilka odcinków z rzędu były
    > realizacje
    > po grubo ponad 1 mln ? - ale tytuł programu nobilituje:)

    Mnie powalił mini zamek w Hiszpani, budował go chłop całkiem na pałę, jak
    miał wizję tak robił, efekty "ciekawe", opisać się tego nie da, klatka
    schodowa wychodzi w połowie piętra, okna z klatki także przesunięte co
    najmniej o piętro. Dziwne że mu się to nie zawaliło.

    --

    Pozdr
    Janusz