  • Data: 2013-12-05 08:00:06
    Temat: Re: Programator czasowy do pompy obiegowej cuw
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-05 06:49, Adam pisze:

    > Wlasnie zalezy ile puszczasz w rury. Ja mam termostat na wyjsciu z bojlera
    > i w rury wpada woda o temp. jakies 42stC, ktora dosc szybko sie wychladza.
    > Niestety rury mam tylko w otulinach z pianki (9mm), gdybym drugi raz budowal
    > to z pewnoscia wszystkie rury z cieplej otulilbym po 5cm styro z kazdej
    > strony:)

    Mam blisko łazienki do kotłowni a to też może mieć znaczenie. Zwykle
    korzystam z łazienki tuż przy kotłowni, w której obieg jest prawie
    niepotrzebny.

    Rury mam puszczone w otulinach (chyba 9mm) za to otulone są wszystkie
    (ciepła i zimna). Po podłodze rury są w otulinach i na warstwie
    styropianu w drugiej warstwie styropianu.

    M.