  • Data: 2010-01-09 09:56:48
    Temat: Re: Projekt Sielanka
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Skórski wrote:

    > Ogólnie kuchnia w mieszkaniu nie jest jakoś mocno wykorzystywana, więc
    > uważam że spiżarka mogłaby zostać.

    IMO spiżarka to świetny wynalazek, najlepiej, jakby spełniała warunki
    spiżarek w starych domach - okienko od północy, brak ogrzewania (a wręcz
    chłodzenie). To taka olbrzymia lodówka po prostu. No, ale ja mam zapędy do
    produkowania hurtowych ilości przetworów, czasem żarcia, i gdzieś to trzeba
    trzymać przecież.
    J.