  • Data: 2010-09-27 20:38:21
    Temat: Re: Projekt montażowo-budowlany ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda pieniędzy. Co ten inspektor miałby sprawdzić podczas 1-2 wizyt?
    > Może conajwyżej porozmawiać z wykonawcą i przyjdzie mu wierzyć na słowo,
    > co zostało zrobione a co nie.
    > Dobry inspektor powinien byc cały czas na budowie, bo inaczej wykonawca
    > będzie go robił na każdym kroku.

    Wiesz , mój ojciec się uparł i chce "wynająć" ...
    Jak chce i zapłaci , to niech pojawi się inspektor ..

    Chociaż po rozmowie z sąsiadami wiem że wykonawca (mała rodzinna firma
    budowlana) wykonują solidnie te domy i nikt nie miał zastrzeżeń. Domów w
    okolicy jest kilka wykonanych przez tą firmę rodzinną.

    Staram się sam jeździć i wykonywać zdjęcia z budowy. Niestety codziennie być
    nie mogę ...