    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt zjazdu
    Date: Mon, 29 Jun 2009 22:54:03 +0100

    > Może temat już był, ale mam nadzieję nie zaszkodzi ewentualnie powtórzyć.
    >
    > Potrzebuję wykonać projekt zjazdu. Chodzi o najzwyklejszy wjazd na działkę
    > z drogi publicznej (gminnej) - który prowadzi przez najzwyklejszy chodnik.

    no taki projek wbrew pozorom to nie taki detal :-), mnie sie tez wydawalo
    tak ale..

    > Ile płaciliście za wykonanie takiego projektu?

    ja znalazlem za 1tys. - w tym jest projekt zjazdu, projekt organizacji ruchu
    na czas budowy zjazdu, uzgodnienia. Z tym ze w moim przypadku to jest droga
    powiatowa a nie gminna.
    Z tego co szukalem w sieci to ludzie taki projekt wykonywali od 300zł -
    2000zł
    zlezy od projektanta i regionu i szczescia. Niestety takich projektantow
    jest zdaje sie
    stosunkowo niewielu.

    > Czy projekt taki musi być wykonany na mapie do celów projektowych, czy
    > wystarczy na zwykłej ewidencyjnej.

    nie wiem co u ciebie ma byc zawarte, ale to nie jest tylko wrysowanie zjazdu
    na mape,
    ja musialem miec wykonany przepust rurowy
    dla rowu ktorego nie ma i na 99% nigdy tam nei powstanie - totalny debilizm
    urzedniczy.

    Budowa takiego zjazdu razem z przepustem rurowym to od 3-6tys złotych.

    Ja ostatecznei wjazd robie od strony dzialki gdzie nie potrzebuje tego
    projektu, poniwaz to bylo dla mnie za drogo.

    A teraz zeb y cie pocieszyc, jezeli to droga gminna to moze obejdzie sie bez
    projektu - poszukaj w internecie, wielu ludzia udalo sie uniknac tego.
    Po drugie jak nie ma tam rowu chocby planowanego, to sprawa tez sie
    upraszcza.
    .

    Pzdr
    Darek